becca+marika

haha vi är som kling o klang, helan o halvan, piff o puff, dunderkarlsson o blom, emil o alfred, nasse o puh, micke o molle, pippi o herr nilsson, ja jag tror ni fattar poängen, har iallafall umgåtts med henne ikväll, dock synd och säga umgåtts då jag suttit med datan och hon med sin iphone, haha men ja lite har vi väl fått sagt. Fick även lite bilder från gårdagen också, fintfint, nu ska jag väl plocka in lite tvätt, äta upp resten av efterrätterna och sen krypa ner och kolla på film, har inget alls för mig imorgon då min andra hälft jobbar, tråkigt!!
Men ska väl kolla herr antar jag, trevligt trevligt, sen får vi se vad kvällen erbjuder, dock lugnt, måste tagga för matchen på söndag, då blir det frösundakross !!!
där fick ni nu en före, under(j'vligt kallt!!)





» jocke

Plocka ut nya handskar och inte 300kr handskar :p

2011-08-13 » 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback