dax för mys med kudden

kan ju säga iallafall att maten var jättegod på edsbacka wärdshus, mums! och ett stort grattis Lars-Åke !!

pratat med älsklingen marika i telen i säkert 1 timme och 45 min,dock med ett avbrott då min mobil dog, blev mycket skitsnack, blandannat om julen hur den ska spenderas, alla fina pojkar runt om oss, dock finns det bara en som är finast. Sen pratade vi lite om vilken sport vi ska hålla på med i vinter, jag har iallafall börjat min övertalningsprocess om boxning, får se om det går igenom, annars börjar jag själv! Sen pratade vi lite gamla minnen och ja vad pratade vi inte om, vi har alltid saker att säga varandra och har vi inte pratat på några timmar blir det kris! så ja vi ska väl börja leta lägenhet så vi kan träffas lite oftare, eller hur!?

nu hr jag iallafall planerat min dag ut i minsta detalj och den avslutas i målet på årsta konsgräs, ska nämligen vara målvakt, vet ni hur överlycklig jag är!! jag älskart, hoppade jämnfota när jag fick reda på det!
nu ska jag sova, puss o godnatt alla!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback