dm-guld

nu var det länge sen jag skrev igen, igår var jag med brudarna, ida och marika, och sen kom även några grabbz och gjorde vår kväll, det blev lite kortspel, bubblan, haha kunde inte hålla mig för skratt, och sen lite film, dumma mej, haha och jag har inte skrattat så mycket på länge, men jag var trött också, vi kan skylla på det!

sen drog vi till max typ vid 1-halv2, men vi var ju fyra och det fanns bara två sittplatser i bilen så jag satt där bak i bagageutrymmet i en jobbbil, det var spännande, haha, lite guppigt men kul, vi lyssnade på lite musik och hade väl trevligt, hade ju trevligt sällskap iallafall. Köpte en lyxshake och drog sen ut till börje och lämnade ida och sen vidare till klockarängen och sen hem, somnade väl runt 3 typ..
Upp imorse och iväg på samling, iväg till jordens ende, Upplands Ekeby, Björnvallen, haha, vi spelade dm-final mot sunnersta i ösregn och vann med 3-0, alltså distriktmästare !!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback