helgen


som sagt i fredags var det tidig uppstigning men jag somnade och sen lite ärenden, på kvällen fick jag besök av marika och sen fick jag skjuts tíll stan och där blev det utgång, Williams stod det på schemat, helt skumma människor på det placet men det är lungt, bordet jag satt vid hade sköna människor, vi gick ut och satte oss ute en stund och började sen gå hemåt efter ett tag, då kom marika och natta och vi fick skjuts hem, skönt.. så det blev en natt till med en väldigt fin pojke


uppstigning 7.15 i lördags för samling med mina pojkar och deras första vaksaladag, matcherna gick åt skogen och vi förlorade alla tre tråkigt nog men dom var duktiga ändå, fick ju ändå 5 återbud samma morgon.
Käkade en hamburgare med Emma och drog sen och solade, sen vidar på match ute i Bålsta, jag satt på bänken och hejjade på flickorna eftersom jag har ont i knäet. Därifrån var det sen bråttom, grillfesten/lagfesten som började 19 hade ju satt igång, dock kommer ju alltid fint folk sent men vi kom inte fören 21 typ. Chillade med lite människor, spelade lite fotboll, tog knasiga bilder på toaletten, satt i deeptalk i omklädningsrummet, skålade och mös lite med snyggingen. Sen skulle vi vidare till e-festen men det blev inte riktigt som sagt så jag fick återigen med mig den fina pojken hem och det blev en natt till. 

vaknade imorse vid 9 och var ganska pigg men låg kvar i sängen fram till halv5, riktigt skönt och väldigt mysigt.
drog sen vidare ut och käkade kina med brudarna, 3 timmar tog det att prata massa skit och käka, dock stängde restaurangen 21 annars hade det blivit ännu längre. Men vi måste faktiskt prata nu för på tisdag sticker ju bajsen Marika till Turklandet och nej jag är verkligen inte avundsjuk !!!
Nu är det att fixa lite jobbgrejer och sen hopp i säng, sovmorgon till 12 imorgon men ändå skönt att sova, dock blir det väldigt tomt efter mys 3 nätter i rad...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback