jobbjobbjobb

sitter på jobbet nu, och det blev en oplanerad kvarts rast, bara sköna människor på jobbet vilket är aschill, nu är det bara 3 timmar kvar sen hem och mysa. Hade ju skolfoto idag också, och det gick fan asbra, jag fick stå vilket är awesome och sen enskilda fotona var typ modellfoton, fläkt, poser, ascoolt!

sen hände det massa annat random idag också, en ambulans fick komma och hämta en tant, universitetare lekte fia med knuff på stora torget med sig själva som pjäser, jag köpte ett par jeans och lite nagellack, och lite sånt, jag har lite pics men kan inte ladda över dom fören jag kommer hem ikväll.

Juste stuga check också, kan inte bli så mycket bättre för tillfället!





» s

Inte vet jag.. men din bild gör att du är lite lik Kajsa Bergqvist ;)

2011-08-30 » 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback