juste match x2

hade match igår och vi vann med 6-0, nog bland dom sämsta matcher jag spelat och fick såklart spela fucking jävla ytterback, nästa gång strejkar jag på riktigt!

sen fick jag reda på en timme innan min egen match att jag skulle spela med b-laget direkt efter, som tur va blev det bara 45 minuter där och det var riktigt roliga 45 minutrar, men oj vilken jävla träningsvärk jag har idag och mina fötter, skavsår och ont överallt, och sen var jag hos naprapaten imorse och fick en behandling, tydligen var mina kotor snea och så, nu har jag ont överallt på hela kroppen, ikväll blir det ingen träning, men ska kila ner om några minuter och kolla på mina brudar... ikväll blir det sova tidigt som tusan, vaknade 6 imorse av klockan, dock  sov jag 3 timmar hos mormor men ändå helt slut!

ps. galet sugen på wokmat, vill ha!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback