laddar o laddar

snart filmdags, nice!

var inte på topphumör idag för träning men det funkade, finns ju ögongodis på andra sidan mittlinjen att kolla på och då funkar en träning galant, rök ihop lite med jeanette men det löser sig alltid för hon är ju för underbar!

nu laddar jag över typ 500 bilder till usb åt andreas och sen hopp i säng, sovmorgon imorgon då vi inte har någon fotbollslektion, lycklig tjej! Nu låter det säkert som att jag är jätteanti fotboll och det är jag inte, men kan vara skönt att vila lite, mina veckor kommer liksom vara fulla med fotboll,

måndag-fotboll med laget
tisdag-fotboll i skolan
onsdag-fotboll med laget
torsdag-fotboll med laget
fredag-fotboll i skolan
lördag/söndag-matcher


nästa leap year, återigen jockes förslag, hoppas den är bra, godnatt !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback