naprapat

vaknade vid halv 11 imorse och drog direkt till naprapaten där det blev lite knak o brak o massage på det, sen drog jag till mormor och fick fika i mängder, bullar direkt från ungnen och mys i soffan, sen kom min lilla vän Ida och hämtade mig och vi tankade och handlade mat och godis till min hamster, så nu hoppas jag att han blir lycklig, haha


fikat som inte hade blivit uppätet när ajg km på att jag kanske kunde fota !
snart kommer trögot själv och det blir väl att stoppa i öronproppar i öronen för hon ska väl dra kvällen/natten/morgonen för oss... Sen ikväll bär det av till något kul place förhoppningsvis, imorgon äre distriks mästerskaps final, coolt va ? haha nej då dm-final med andra ord.
Ps. Ida hälsa !





Fin blogg :)

Hoppas du har en bra lördag :)

2011-08-20 » 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback