skrev inget igår

men vi vann iallafall matchen, kanske inte så oväntat men ja och jag spelade ytterback, jag tänkte strejka men klev iallafall in på plan och det var nog en av mina bästa matcher, sen fick jag flytta in som mittback när det var 20 kvar då vi hade en mindre efter en utvisning, efter 10 minuter kommer en utspark från andra målvakten och jag skulle passa den vidare innan studsen och hela knäet vrider sig, fan vad ont det gjorde sig, jag fick hoppa av planen och bli lindad och sen buren till omklädningsrummet, och idag är det inte så mycket bättre, knaprar lite medicin och går på kryckor... kan säsongen sluta bättre!?

nej fan jag ska spela nästa onsdag oavsett vad folk säger, jag får ta fram min gamla kompis knäskyddet med stålskenor som jag hade efter operationen sist för det är ju samma knä.
nu ska jag iallafall snart röra mig mot skolan, börjar kvart i två och slutar kvart i 5, kul dag!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback