bra dag slutade bra (trodde jag)

hade min sista dag på praktiken idag och efter det tog jag en fika med saknade Marika, vi hade ju ett och annat att prata om kan jag ju upplysa er om.
åkte hem och fick gäster, glöggmingel stod det på schemat, trevligt värre med vovvsingar och några bebisar, vill också ha en bebbe, hur söta är inte dom!!?
hoppade i säng efter 11 när alla åkt och kollade på Pelle Svanslöös julkalenderns typ ALLA avsnitt, tills pojken kom, först sa han sen, sen blev det snart, sen halv två skulle han gå, sen 2 men när kom han jo kvart över 2 och då ville han ändå vara kvar en timme till, suck!
nu har han dessutom tagit upp hela sängen och ligger och snarkar så tog ett extratäcke och kröp ihop framför datan nu istället, inte alls sugen på att sova och om jag skulle vara sugen så kan jag ändå inte... sääääääääääääämst!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback