godmorgon godmorgon

vilken fin dag efter en sån hemska natt, jag hade världens läskigaste mardröm inatt, jag vaknade 03.18 av att jag grinade, och det läskiga var att när jag vaknade var det samma väder ute som i drömmen, mitt fönster stod öppet så det tjöt som tusan i mitt rum av vinden och ute lät det hemskt, sen lät det i elementen också, jag tog min telefon och ringde Joakim och bad han komma, och det gjorde han, dock superpackad, aldrig sett han så förr, han fick även träffa Ullrik, haha men självförvållat. När vi la oss i sängen sen så kramade han mig och sa att jag luktade gott, att jag luktade precis som han men ändå inte, och att jag måste vart med en annan kille. Så hans slutfråga blev, vem har du legat med ikväll!? haha ja men tack för den, jag hade legat hemma och ätit chips med dip hela kvällen, om någon ska fråga något är det väl jag? menmen, jag somnade iallafall runt halv7 igen och vaknade för ett tag sen, nu ska jag snart ut och shoppa, wiiie!
ett inlägg jag skrev inatt på facebook när jag vaknde inatt:
Drömde den värsta mardröm man kan drömma,
vaknar upp med en blöt kudde och tokgrinar och vädret
ute fortsätter som i drömmen.
Nu är alla lampor tända och tvn på högsta volym.
Jag inväntar min pojkvän så jag kanske möjligtvis vågar släcka någon lampa sen...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback