julstressen tar död på mig...

sover som en kratta och är trött helahela tiden, menmen, snart är mitt badrum färdigmålat och omgjort, där är svaret på bad update, men jag lovar att det blir bättring, för snart börjar tyvärr skolan och då är det ju data på varje lektion som jag kan skriva på och sen blir det mer tid på kvällarna förhoppningsvis, lite mer rutin på jobbet och träningarna, en iphone blir i mina ägor och jag kan då blogga från den, så håll ut, det blir bättre, jag ska även jobba lite på designen, förut var bloggen mitt liv men nu har det kommit annat ivägen... jag ska dock inte klaga, för det är det bästa om hänt mig, I am in love! kameran är iallafall på under hela julhelgen, så bilder blir det iallafall nästa vecka kan jag lova, men nu ska jag låta Joakim ta sin data så han får spela sin julklapp han köpt till sig själv och öppnat i förskott den tokern... haha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback