shoppingdag numero uno

idag har vi vart och handlat lite då, blev bara en kavaj som jag behövde betala, sen fick jag en klänning som jag tänkte ha på nyårsafton av min underbara pojkvän, tack så mycket!
han handlade däremot för humr mycket som helst och oj vilken hunk han är i typ allt han testar, bort med tassarna flickor, his mine!
sen var vi till Andreas mamma (plastfarmor) och käkade massa mat och öppnade lite mer julklappar, jag fick ett presentkort på Team Sportia 400:-, perfekt till ett par termobyxor jag ska köpa.
Nu kikar jag runt på hm.com och nelly, har hittat massa fint, vet dock inte om jag vågar trycka hem det, kommer bli tomt i plånboken då och jag ska faktiskt shoppa både imrgon och på onsdag också, tror jag väntar med det där.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback