2a i frejcupen

ja vi slutade på en andra plats, galet besviken, jag vet att man inte ska skylla på saker och ting och att bollen är rund och blablabla och ja jag är en jävla vinnarskalle, men domaren SÖG, vi hade två utvisningar, en galen tränare och ja allt var kaos, motståndarna fulade sig, skrek för ingenting, sa taskiga saker och gav en ambågar i sidan när bollen var på andra planhalvan, ILLA!
jag är en sån som inte går och gömmer mig då kan jag säga, jag har skrikit på dom där förjävliga domarna så min hals värker, jag har dragit i folks tröjor tills dom knakat och mina naglar gått av, jag har sparkat på folks ben så dom ramlat och jag har dragit armbågar i magen/fejjan, men visst jag har fått igen, en helt missbildad rygg efter en tackling, ett galet stort blåmärke på höften efter en armbåge, och några bakåtkullebyttor (stavning) har också rullats....
men i det stora hela, life goes on, vi kom 2a i Frejcupen 2011, GO VAKSALA!
ps jag blev matchens lirare i finalen och fick en fotboll, uuuh! haha
jag med mitt pris(fotbollen) och mobilen i högsta hugg klockan 3 på natten, någon vaken då? ja!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback