hemma

och med en kanske 200 bilder gånger 2 kameror så med andra ord typ 400 bilder från kvällen, jag lovar att ni ska få se dom imorgon... kanske inte alla så visa inte ens är okej men jag ska bjuda på mig själv iallafall... Nu skriker sängen på mig och mitt varma täcke för ja det är ju lite kallt att gå i pumps utan tår och trasiga strumpbyxor eller ja ni vet såna där supertunna och en jacka hem i minus 25 grader, BURR !!! men vi hörs imorgon, och förresten, kolla in Kim's blogg och kommentera i massor det skulle han gilla, gör det för min skull !
God natt !





Jahaja, då får la göra de då!! Jag kikar iaf in där!! Puss på dig hjärtat!

2011-02-20 » 02:07:20

Jahaja, då får la göra de då!! Jag kikar iaf in där!! Puss på dig hjärtat!

2011-02-20 » 02:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback