matten avklarad

eller iallafall tills det blir omprov, haha jag håller verkligen tummarna på att jag klarade det men ja jag ska inte hoppas för mycket... nu ligger jag i min säng med mjukiskläder, dunkar musik och käkar kakor, busigt ! om ett tag ska jag väl försöka orka upp och plocka in alla 600 nytvättade plagg jag har i min soffa... sen ska jag till konfan, och ikväll ska Jouni sjunga på mässan, han är så jävla grym, kolla den här tex:
http://www.youtube.com/watch?v=Btm56eqwAm4...
ikväll blir det sen bara chill, packa väskan för morgondagens fotbollspass och sen kanske någon film?
morgondagen är chill, först fotbollsträning sen möte med Syven så jag kan fixa dom där ämnena jag behöver för mina fortsatta drömmar inom pluggandet, sen har jag Foto till 2 då drar jag nog till mormor en stund om hon inte har annat för sig, sen pappsen, det var länge sen så ska bli skojsigt,
kommer dock hem på lördag eftersom jag ska på FEST då !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback