paus i pluggandet

fick ett sms av min underbara vän Melina som frågade om jag kunde ses en timme hon ville prata, och klart jag kunde det, jag tog första bästa bussen ner på stan och mötte upp en gråtande vän, vi gick och satte oss och hon öppnade sig, vi pratade och pratade och pratade, vilket vi två är ganska bra på, jag vet inte om vi riktigt kom fram till något men jag hoppas det gillades. Sen helt plötsligt böt vi roller, haha fast jag grinade inte, men på andra fronter, vi pratade och pratade och pratade och en timme blev helt plötsligt ca 2,5 timmen, men det var det värt, hon var även mkt saknad!
så nu har vi pratat ut om dom veckor vi inte setts och imorgon ses vi igen, fast då på ledarutbildningen...
döda mig inte flicka denna bild är tagen för snart 2 år sen och jag lovar killar hon är fortfarande lika snygg!
Finns alltid för dig Melina !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback