tuff brud i lyxförpackning

kommer en minut sent till träning kastar mig därför in i omklädningsrummet och byter klädsel fort som tusan springer ut och kommer lagom till samlingen, där folk står med dunjackor och huttrar, jag ba what? alla kolla på mig och skrek att jag skulle sätta på mig mössan för ut kommer jag utan mössa utan vantar och med uppkavlade armar redo för att kötta. haha inte tänkt jag väl på att det var kallt, jag körde uppvärmning så och tycket det var helt okej, eller okej jag drog ner dom uppkavlade armarna... men sen var det dags för kondition, och jag säger bara aj min hals, kändes precis som efter jag fått armbågen över halsen i helgen. men jag körde och efter det drog jag på mig mössa och vantar, burr!!
träningen gick super, dansade och sjöng i leden och spred allmänt sjukt mycket energi runt omkring mig, noll fokus på träningen men vafan bollen satt i nätet och passningarna var distinkta, vad mer ska man begära i -13? haha ja ni lste rätt, satte oss i bilen påväg hem sen och det var -13 grader ute, KALLT!
nu har jag tagit en varmdusch och lagt mig i sängen, nu åker TV;n på så Godnatt för er som orka läsa!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback