downs syndrom

idag efter fotbollen skulle jag och alex gå till omklädningsrummet, utanför stod det en grupp doswns syndromare, en gick emot oss med sträckt arm och ville hälsa, jag orkade inte och gick bara rakt fram men alexaxandra så trevlig som hon är så skakade hon hand och sen fort efter mig, när vi kom in i omklädningsrummet, kollade hon på mig med hundögon nästan grinande, och sa; jag är ju rädd för såna där ! och sen sprang hon typ in på toaletten och tvättade händerna, när hon kom ut igen sa hon; jag vill ju inte bli smittad !
haha jag låg på bänken och skrattade säkert fem minuter medans alexandra hyschade för fullt !!
HAHAHA DAGENS !





oh tack så jätte mycket , din var också jätte gullig ! :d

vill du ha en ny sen någon gång så gör jag en gärna gratis :D

2011-01-18 » 16:24:25

hahahaha, xd

2011-01-18 » 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback