hemma

nu är jag hemma, efter en speclektion i engelska i 3 timmar och sen en fotbollslektion där vi fick fylla i ett papper, nu sitter jag med anna, saknade anna som jag gick i 7an-9an med, inte träffat henne på superlänge, nu sitter hon och pratar om alla fester hon vart på och ska på, hon känner sean banans kusin och ska festa med honom, hon har tydligen martin lilja ni vet blondaaas nummer, hahaha....
nej ska trycka i oss lite mat sen bär det av på möte, vad för möte ? haha ja det får ni inte veta





Hej! Jättekul att du ville delta i Dagens blogg :) Vinnaren är uppe nu så kika gärna in och se om det blev du! Missa inte heller att jag startat en ny Dagens blogg tävling! ;)

Tack igen, och ha det så bra.

2011-01-12 » 20:03:49
» Linda

Mysig bild :D

2011-01-14 » 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback