mitt 2010 del 1

Januari:
Nytt år, började med att åka till Örebro för att försöka lappa ihop min vänskap med Malin, bland dom bästa vänner jag någonsin haft, vi träffade härligt folk en hel dag och ingen gick vår väg: vi tog bussen från uppsala central till västerås som precis skulle komma fram till avgång av tåget till örebro, bussen krånglar, klockan var 5 på morgonen, vi var trötta, irriterade, bussen kommer väl fram till västerås, vi srpinger allt vad vi kan till tåget, tåget var en timme sent, hurra, sitta på en tågstation i västerås  6 på morgonen, strax innan avgången, blev det ytterligare försenat och sen kom ett tåg, vi klev på, oj fel tåg, men vi kom från iaf, dagen var bra, när vi skulle hem var tåget inställt och vi kom inte från örebro, ringde mamma som ringde sj och allt var bara kaos, kom förbi ett tåg som skulle till stockholm och sen vidare upp till fjällen, vi fick hoppa på det och sitta på det i 6 timmar och sen åkte dom förbi uppsala och stannade hela tåget för att jag och malin skulle kliva av, egentligen var det ingen hållplats för dom, och vi var hemma runt 2 på natten, underbar dag!
Drog även till Undersvik på ledarutbildning, helt underbart, undersvik är den bästa platsen på jorden!

 

 

Februari:

Jag jobbade på Himla Kul i kyrkan, det är en fritidsverksamhet för barn mellan 6-12 år på sportlovet, jag fick massa armband som barnen gjorde och min armar var helt fulla till sist, jag gick på avatar och fick ett par asshyssta brillor, 3Dglasögon, jag var på greaseteatern med sernholt och sebastian karlsson i huvudrollerna.

 

 

Mars:

Mars var en månad som bara rullade i gamla spår, fotbollstränigar, köpte mina underbara koss hörlurar, var på fest hos underbara lii, tyskan var jättesvår och jag var skoltrött, bestämde att målet för vår klassresa skulle bli prag.

 

April:

Fick en ipod av min pappa, var mycket i kyrkan med mina underbara vänner, var i stockholm med Bonnie och lyssnade på Magnus Weideskog, var på konfirmandläger i undersvik och hade det underbart!
Vi hade spexfoto i skolan och jag och Alexandra var piloter. Och sista april var jag med min underbara vän alexandra, först stan sen en enköping, why? Haha det frågar vi oss än idag.

 

Maj:

Mitt rum har nog aldrig vart så stökigt som det var denna månad, allt var kaos,  men ja allt rullade på, jag var ju tränare för p-97 och deras träningar var helsköna att vara på, saknar allihopa. Men jag var även på middag men mina underbara körvänner, jag sjöng en duett med Sofia för massa folk på en konfirmandredovsning, aldrig vart så nevös förr. Och tro det eller ej men vi drog till prag på klassresan, en resa som jag aldrig kommer glömma, har säkert 500 bilder, massa filmer, och sjukt många minnen kvar, vi åkte buss ner och väl nere vart det shopping, disco och match på den stora arenan mot tjeckiens f-17 lag. COOLT!

 

 

Juni:

Jag kom hem från prag, hade bal, skolavslutning, jobbade på fotbollsskolan, var med vänner, badade, chillade järnet. Det var midsommar som firades med massa vänner och var helnice!

 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback