snart börjar skolan

jag har gått en hel termin på thorén och det har gått jättefort, jag har haft mitt första jullov i gymnasiet, jag stortrivs och längtar tills på tisdag då jag kommer tillbaka till skolan igen, jag vet ni tycker säkert jag är knäpp men så är fallet, ska försöka lägga mig i tid ikväll även fast klockan blev 5 innan jag klev upp ur sängen idag, menmen vad gör man inte när man är trött...
ska försöka lägga huvudet mot kudden innan tolvslaget iaf, får se om jag lyckas, imorgon ska jag hinna med massor, ska dammsuga, förhoppningsvis hämta ut ett paket på posten och sen ska jag försöka hinna iväg och sola lite också,  får se om jag lyckas!
Jag vet att det vart jättedåligt med både inlägg och bilder denna helg, jag ursäktar men jag går mellan lov och verkligheten just nu, med andra ord, sover för länge och har massa att göra!
vi hörs imorgon, sov så gott och var snäll mot kudden !
vill ha sommar igen !!





heej becka åh snälla byyt såndära stil fett svårt läsa (a)<3



kram <3

2011-01-10 » 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback