svar på frågestunden

Duvetvem :) :
Vilken skola går du i?
Thorén Business School Uppsala
Har du någon pojkvän?
nej det har jag inte
Vem var den senaste du kysste?
jag vet inte om jag borde nämna hans namn i bloggen, kan ge några ledtrådar; 18+, fotbollsspelare, galet snygg, nämnt någon gång i bloggen tror jag !
Favoritämne i skolan?
helt klart fotboll
Favoritstad?
Har ingen direkt, förut var det Örebro iaf

Han med stort H om :
frågar samma som ovan, har du någon pojkvän ?
samma svar, nej jag har ingen pojkvän
Om nej finns det någon du gillar?
ja jag gillar en person
Hur vill du att en kille ska vara personlighetsmässigt?
oj, han ska vara charmig, snäll, omtänksam, tuff, ingen svartsjuk typ, humor
Vilken hårfärg ska han ha?
det spelar ingen roll alls, alla passar i olika
Vad ska han göra på fritiden?
spelar inte heller någon roll men han ska tycka att det är okej att kolla på fotboll eftersom jag spelar
Hur ska han vara i sättet, blyg, på, framåt ?
han ska inte vara jobbig, men han får definitivt inte vara blyg, eftersom jag är det, så han måste våga
Ska han vara lång ?
helst längre än mig och ännu bättre om jag kan ha klackskor och han är längre, så kanske 185?
Vältränad?
Det är typ ett måste ! snygg kropp och jag faller direkt!

Emma :
Har du kontakt med båda dina föräldrar?
ja jag har kontakt med båda men är mestadels hos min mamma
Har du bott på Gotland? isf, har du släkt här?
jag har inte bott riktigt fast men hela min pappas sida+pappa kommer från gotland så ja halva släkten
Brukar du besöka gotland? :)
förut var jag där varje sommar, men nu blir det alltmer sällan, var där på höstlovet, och ska troligtvis dit i sommar igen.

Jonna :
Känner du någon som heter Simon, isf vem? och hur? :P
ja jag känner ett par stycken simon faktiskt, men den simon jag känner bäst är nog ohlsson, vi lärde känna varandra genom en kompis, han är en helgo kille !


Anonym:
hur många unika besökare har du varje dag? Kul och blogga? :P
just nu är blogg.se helknäppt och det står 0 men går ju inte eftersom jag fått över 30 kommentarer senaste dagarna, men brukar ligga på mellan 30-60 unika, och ja det är askul annars skulle jag inte fortsätta ju ? :)

Kissie såklart :
vem är bäst på att hångla av dom du hånglat med ?
haha samma som jag inte borde nämna namn kanske

gillar du någon i din klass ?
nej det gör jag inte

hur lång är du och vad väger du ?
jag är ca 175 cm och jag måste faktiskt säga att jag inte har en aning om vad jag väger, men jag är nöjd, huvudsaken ?
vad vill du bli när du gått klart skolan ?
jag ska bli polis

Natalia:
Ses snart!?
ja det tkr jag lät som en bra idé :)

Träffat du fotfarande märta elr har kontakt med henne? :D
nej henne har jag inte träffat på jättelänge, enda kontakten är fbstatusarna typ


Elin Larsson :
vill du ha någon husdjur?
jag har en hamster, han heter Dextrooo, jag kan visa bilder sen

sminkar du dig varje dag?
nej i stort sätt bara när jag ska till skolan, ibland inte ens då, och sen fest såklart
hur många killar har du haft?
konstigt formulerad fråga, men seriösa förhållanden eeh 5 st, längsta ett år


Annelii- En blogg om nästan allt möjligt:
Vilken färg gillar du på kläder? :P
svart och vitt
Syskon?
ja en lillebror på snart 14 år

Gillar du kissie?
nja jag tycker hon är underhållande men inte så värst bra
Hur gammal e du?
jag är 16, fyller 17 i april


M A J A:
eh!

vad är din favvo rätt?
tacos tror jag att jag måste säga
favvo färg?
rosa



SANDRA:
Men hur länge har du bloggat?
har bloggat i ca 3 år men denna blogg är den seriösaste

och hur många läsare har du ungefär per dag? : )
mellan 30-60 st unika

Rebecka:
Vad tränar du?
jag tränar fotboll, det är mitt liv, helt underbart !


M a d e l é n e:
vad heter du?
Rebecca Angela Maria Wisselgren
är du singel?
ja
vart bor du?
uppsala
Vad gillar du för djur?
hundar, katter, apor

har du djur isf vilka?
ja jag har en hamster




Elionore:
vad gör du på din fritid?

spelar fotboll och är med vänner

har du någon pojkvän?

nej

bor ni ihop isf?

in my dreams

hur gammal är du?

16 snart 17







super fin blogg du hade, ta gärna en kik in på mig.. tappat blogg lusten lite så behöver besökare, din kommentar och lite åsikter vad man kan blogga om för att hålla blogganden uppe, kram:)

2011-01-15 » 01:16:18

det blev den :D kul med frågestund

2011-01-15 » 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback