en bekänning

From nu är jag officielt en aikare, jag har dom senaste åren vart ganska neutral men dock från grunden varit djurgårdare pga en och annan orsak, 1 för att hela min klass var djurgårdare i lågstadiet så jag var cool och var en i mängden och 2 för att få vara lite tvärtemot mina underbara familjemedlemmar men om jag ska vara ärlig är det bara aikmatcher jag gått på, bara aikmatcher jag har koll på och tänker därför börja kalla mig aikare, har vart lite anti det här med att byta favoritlag hit och dit men detta är ett val jag gjort och kommer stå för nu, jag är aikare, jag tänker dock inte som dom flesta aikare börja HATA djurgårde och hammarby utan jag kollar fotboll och ska jag säga ett favoritlag blir det aik, no more!!





VÄRD ATT LYSSNA PÅ !!, får gåshud varje gång den sjungs på råsunda.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback