lysande sickan !

sitter på jobbet och kollar ut genom det soliga fönstret, så skönt att om ett par timmar är det helg, och det vankas fest både lördag och söndag, kan det bli bättre?


om 25 minuter är det lunch och då blir det en pirog eftersom min underbara mamma som alltid gör allt för mig och imorse stack hon utan att säga hejdå och ännu värre, utan att ge mig en matlåda, illa mamma om du läser detta!!

Morgonen har gått supersegt men sånt ät väl livet, bara fått iväg ett paket tråkigt nog, men hoppas att det lossnar, vi är inte alls många idag heller, tror det var en 15 st som schemalagt sig men vi är väl typ 10 kanske, kan det bero på solen ?

Aja nu ska jag fortsätta på mina ritningar, eftersom jag inte har någon tidning så får jag läsa bloggar och rita medans jag väntar på samtal..

Bilder kommer då lite senare när jag är hemma och sitter på min data, ikväll ska jag träffa marika och sen antagligen städa upp lite i mitt rum, och så MÅSTE jag måla mina naglar...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback