Påväg hem

Sitter i bilen påväg hem nu, åkte precis förbi Jönköping så är n bit kvar men det går nog fort, vi åkte iallafall ut i 16delsfinalen mot Stocksund med 3-0, helt åt helvete dåligt !!! Min rygg pankare sönder igen, hade ju ont för några månader sen och var hos olika läkare och fick lite grejer att jobba med och allt blev bra, sen kände jag efter matchen mot norskorna i tisdags att jag hade ont igen, blev tejpad och matchen i onsdags gick jättebra, dock var jag ju målvakt och rörde knappt bollen, sen fick jag idottsmassage som gjorde så sjukt ont menmen och igår på matchen så rann tårarna redan efter matchminut , tillslut fick jag byta och lade på en iså se på ryggen, kunde knppt andas så ont gjorde det, och gå kunde jag verkligen inte!! Sen fick jag efter mycket om och men resa mig, spruta massa kylsprej och linda fast ispåsen och spela igen, varenda steg trodde jag skulle vara mitt sista och att sparka bollen var det värsta jag visste för tillfället... Som tur va blåste domaren av efter en oändlighet och ja kunde inte gå... Det jag kommer ihåg nu efteråt från denna match är min nick i ribban och smärtan. Bilder från min vecka kommer senare ikväll troligtvis, tjing!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback