snabbinfo

Ligger i klassrummet och chillar medans mina tränar är ute och käkar och övriga lagkompisar är på Liseberg, själv har jag ledsnat på det placet, ingen aning vad jag ska göta och min familj bara krånglar så kan inte vara med sunk heller, ligger väl här och ruttnarr istället.... Kan ju ta lite om matcherna, första mot något svenskt lag vinst 1-0, spelade mittback och planen var underbar, andraq matchen mot Norskor vinst 7-0 fick hoppa in som målvakt i halvperiod då vår. Målvakt skadade sig men det gick bra. Idag bar de gruppfinal mot tyskland och jag var målvakt igen, vinst 1-0, GRUPPETTA!!! match imirgon klockan 19, så vad händrrr?0 Jag går och ruttnar dom andra är tillbaka halvtolv, någon kompis o göteboegz som vill ses?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback