trevligt värre igår!

som sagt så var det ju födelsedagskalas i kalendern och en lyckad sådan också, drog ner på stan och köpte cupidosallad och gick ner till ån och käkade, klev sen av bussen i sävja och gick in på ica för att kirra present, haha daimklubbor !? aja sen gick vi från sävja till bergsbrunna med hjälp av våra underbara mobilGPSer, väl där mycket trevligt folk, dansande, snackade, halvsovande, upptäcksfärder, bråk, skratt en del tårar ja allt innehöll festen, och när det var dax att bege sig till nästa place var mina nya converse, dom i inlägget nedan (vita) stulna, kan det sluta bättre eller? Så det var bara att dra på sig någonannans dojjor och traska iväg, vi gick från bergsbrunna till nåntuna där det var efterfest, födelsedagsbarnet låg redan deckad i soffan och annat folk rörde sig runt där, också ganska trevligt, dock lite trött då klockan var efter halv5, efter mycket dramatiska händelser, så som marikas talkstund osv så gick jag hem till Tjorven och sov, tog bussen vid 12-1 ner på stan och träffade mammsen och gick tsm hem från stan, förbi årstahallen och köpte mjölk då jag ska köra en egenhemmamyskväll med massa filmer och egengjorda pannkakor, någon som är sugen? mohaha... 

Nej men jag kan ju sammanfatta mitt senaste dygn som klockrent, dock lite skavsår överallt pga monsterklackarna jag hade innan jag böt till conversen och sen då mina stulna skor menmen...
vår middag, dundergott!
marika när vi käkade middaglilla jag vid middagen marika ramlade i skogen när vi skulle kissa
sävja-bergsbrunna
sävja-bersbrunna





» eve

du får ju inte glömma att du träffa mig mitt i natten påväg till jobbet ;)

2011-07-09 » 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback