bilder

en skum snubbe la fram 400 spänn på chokladhjulet och tog alla nummer som gick, min lillebror vart lite snopen och killen frågade hur gammal min bror var, 13 svarade han och då sa killen, om det blir 13 blir det en dubbelvinst! Talet blev typ 48 eller någonting men eftersom hade han tagit ALLA nummer så vann han ju, han valde marabou med nötter och tog emot, vände sig om till min bror och sa varsegod ta den, så gick han...  SKUM!!
Försökte dra en pose med håret i facet och skavsåriga fötter, ajaj !
gick in i storkyrkan och kikade lite, så stort och så fint, jag betalade ett varsitt ljus till mig och min lillebror och sa tyst min innersta önskan, hoppas den slår in!
sen hamnade vi vid kajkanten, mysigt i detta strålande väder!
syster [HJÄRTA] bror
testade massa långklänningar och hittade faktiskt några grymt snygga, blev dock ingen idag.
en till pose inne i klädaffären...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback