blev ett besök på närakuten

Spelade matchen och som vanligt hostahosta, vi vann iallafall med 3-0 och det var en sjuk match, tjongbollar och efterslängar och en apdålig domare, menmen... Sista matchen för våren, nästa spelas i mitten av Augusti för min del så jag kände att det var läge att kolla upp hostan, så blev en sväng till närakuten och fick beskedet att de inte var någon bakterie iallfall som tur är, fick ta blodprov och lite sånt, det visade sig vara ett virus som går som heter 6-veckorshosta, vilket innebär att jag kommer hosta så här i 3-4 veckor till, jag DÖR!!
aja nu ska jag sova, imorgon blir det en lång dag,
först jobb på fotbollsskolan 9-15 och sen på A&G 17-21!
hörs, ciao !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback