fram och tillbaka

om vi säger att jag bor typ vid klubbhuset ( bor några 100 meter ifrån bara ) så cyklade jag från klubben till parken för att jobba imorse, en kille fick ont, så blev en cykeltur med honom till klubbhuset, glömde väskan när föräldrarna skulle hämta honom, så cyklade tillbaka till parken hämtade väskan, tillbaka till klubbhuset, lämnade väskan och cyklade tillbaka till parken. Efter lunchen var det matchdags på konstgräset (vid klubbhuset) så blev en promenad med killarna från parken till klubbhuset, sen tillbaka till parken efter matchen och nu när jag slutat cykalde jag hem. 
Så 8 enkelresor mellan klubben och parken idag, och närsomhelst ska jag ner till klubbhuset för vidare till Norrskedika och spela seriefinal, TAGGA !!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback