lyckad !

fick sova ut massa igår vilket var askönt, hann städa mitt rum, plocka in tvätten och packa upp väskorna men sen återstod duschen, fixet och packa ny väska och där blev det stressigt för att hinna med bussen ner till stan, men jag hann, dock hann knappt mina små vänner Emmy och Helene utan jag fick stå och hålla bussen och busschauffören var inte alls glad på mig om man säger så, menmen vad gör man inte. Vi kom iallfall till Järlåsa station och blev upphämtade av grabbsen, åkte några mil och var sen framme vid stugan där det var fullt drag, massa sköna människor och dunkmusik, några satt och snackade, några spelade kubb och alla drack. Blev iallfall trevligt välkommnade och som ni säkert alla vet så brukar ju inte tjejgäng vara så populärt mellan varandra på fester men dessa tjejer var görsköna, och killarna såklart helt underbara allihopa. Vi chillade lite, spelade lite fotboll, satt och snackade, sen kom marika ut och vid 7 typ käkade vi, sen fortsatte kvällen och jag var helt jättetrött så gick o la mig med trevligt sällskap ett tag och samlade krafterna sen ut igen bland myggen, vid halv1-1 började dom flesta leta efter sovplats och det blev golb, soffor, sängar, fotöljer och bilar.. Vid 2 skulle mina vänner åka hem med förbeställd taxi så kunde inte själv gå och lägga mig fören efter det och då var såklart ALLA platser upptagna, var ute med Rasmus en stund och sen blev det en halv soffa innan jag tillslut vid typ 6tiden imorse fick en egen soffa, dock alldeles för kort, menmen.. Vid 8 kom min lilla Marika och Tjorven och väckte mig, underbart, NOT!

men det var bara att gå upp och jag frös som en jag vet inte vad och ändå hade jag raggsockor, tighgt, jeans, tröja, Norres fodrade munktröja och en skinnjacka som täcke. Fick en baguette till frukost och sen fixade jag mig lite och chillade ute i solen tills mammsen kom som en räddande ängel och hämtade mig mitt ute i ingenstans, supertack!

Visst jag har haft det underbart men finns det inget vatten, en toalett med fönster ut mot där alla var och som dessutom inte gick att låsa och en täckning som gör att mobilen är tyst 3 timmar och sen oj råkar man stå på ett ställe och det pluppar in 13 sms, haha ILLA !!

men som sagt underbart var det och tack alla inblandade!
bilder kommer snart






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback