sjuk idag igen

och nu fick det vara nog, åkte till farbror doktorn och fick nu pencilin som ska käkas i 10 dagar... Hoppas det hjälper, jag är trött på att vara sjuk, tror jag är inne på 4 veckan som jag är krasslig !

Aja ska väl lägga mig och kolla film eller något nu, imorgon hoppas jag att jag kan gå på personalfesten, den är trots allt på kvällen och jag kanske hunnit vila lite, har ju skrivit upp mig och alla pratar om den. Aja får se hur det blir. Sen ska jag sova bort det här hemska hela helgen, och nästa vecka kan inget stoppa mig då jävlar är det jobb mån-tor om jag så även var stum.. haha nejdå men jag förlorar sjukt mycket pengar på att ara sjuk och det är inte ok !

nej men som sagt så ska sjuklingen hoppa i säng igen, kanske leta upp en fläkt i detta hus eller nått, ett skutt in i duschen först också.. Kände att detta inlägg var en riktig intressepil men jag måste ju visa att jag lever.
Och för er som inte vet, har jag ju ny mobil och inga nummer (förutom några speciella osm jag kan utantill) men ni som har mitt nummer kan ju slänga iväg ett mess med namnet, pössen från sjuklingen !

såhär stora är min medicin, värsta big !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback