träningen fick fint

tränignen gick dunder, och är även färdigpackad, och färdigstädad, underbart skönt känns det, imorgon väntar en hel jobbdag med småbarnen och alla dessa fotbollar, sen direkt på samling och ut på vischan för en match mot serieledarna... tagga!


nu på kvällskvisten tänkte jag hoppa i säng vid 9 men inte då, mamma kommer in och frågar om jag vill med till mormor och hämta en cykel (födelsedagspresent till Andreas) så jag visst, tog cykeln och skjutsade mamma men först till årstahallen, köpte en tidning inför helgen eftersom jag ska "sova" i tält, en dricka och en glass, mums! 

Fixade iallafall cykeln och cyklade hem den och nu har han fått den, han vart jätteglad och nöjd och deras första cykeltur ska dom ta på lördag när dom ska åka båt, trevligt !

nu är det sängdags för hela slanten kan jag säga, så sov gott, juste hörde från gossen i grekland idag, det var trevligt, saknar honom lite eller ja ganska mycket men han har det bra iallafall, det är bra !

nu Godnatt !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback