underbart att se henne igen!

så himla härligt att få träffa min Kajsa igen, när vi stod och väntade på terminalen och klockan tickade så vart jag bara nervösare och nervösare men när jag fick syn på henne blev jag så glad... helt galet glad, tårarna rann ner på min kind, hon är för underbar!
Käkade frukost med hennes familj och sen chillade vi lite innan jag åkte hem, kastade mig i duschen och drog till landet och umgicks med min vän Ida, trevligt väder men vattenspridare, klättrande på vinden, filtar i gräsmattan, glassätande och massa solande, toppat med en film som jag sov igenom innan det var dax att åka hem, nu är det mat om några minuter hoppas jag och innan dess ska jag hinna bädda rent i min säng med min nya bäddmadrass och sen efter maten ska jag hämta Melina från hennes jobb och sen får vi se vad kvällen erbjuder!





Love u babe, thanks fo coming, it meant so much too me <3

2011-06-04 » 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback