uselt !

jag vet att jag inte skrivit så mycket men det är för att det inte händer mer än att jag jobbar och sen är död på kvällarna, men jag lovar att bättra mig, idag är jag dock sjuk, eller ja har ju vart krasslig i typ 3-4 veckor nu, mn sista dagarna har jag haft en sån SJUK huvudvärk, helt galet, jag tror jag går under, och imorse när jag vaknade då var det allt jag kunnat tänka mig, halvt hostig, ont i halsen, täppt i näsan, huvudvärk, kan knappt kolla så ont har jag, och sen bara rinner det från ögonen och feber har jag säkert, hade igår iallafall... jag tycker faktiskt synd om mig själv, nu när det är somma roch allting... Aja, allra syndast tycker jag faktiskt att jag missar jobbet, visst det är inte superkul men det funkar och jag gillar alla på jobbet och det börjar gå bättre och bättre och framförallt så förlorar jag pengar, men vad ska man göra, jag klarar knappt att sitta vid datan här för att läsa min mail, nu ska jag kasta mig under täcket så jag slipper allt ljus, huvudet sprängs vilken sekund som helst. Ha en bra dag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback