intressant

jag ser, jag hör, jag lär, jag lovar!

attityd hit och attityd dit, har jag fått höra dagligen senaste åren... Jag har attityd men jag lyssnar och lär, jag lovar, tack för kvällen vännen !

Potentialen finns där,är du en vinnare?5 juni 2011 23:08 av Kenta
Ville bara säga...
... ni skötte er myket bra idag på matchen.
Att ni håller er kalla så det inte urartar i andra,
när domaren gör allt han kan för att dom ska
få in en kvittering. Tyvärr lyckas han till slut.
Jag har spelat själv och även sett väldigt
väldigt mycket idrott i mitt liv. Det här var det
absolut värsta jag sett. Man visste inte om man
skulle skratta eller gråta till slut. Hade jag varit
ledare i Procyon hade jag skrivit under den
protest vi ska lämna in. (det ska tilläggas att
dom kom .. 6 juni 2011 11:16 av Linus
Manne...
kom fram till oss och bad om ursäkt för domarens insats. Starkt gjort. Fråga honom själv Johan.
6 juni 2011 09:56 av Åskådare
???
Johan, börja kolla på curling eller pingis istället. För fotboll verkar inte vara rätt grej för dig
6 juni 2011 03:34 av johan
???
men lungna ner er speciellt linus och kenta vad e det för lögner ni kommer med att pbk tränare skulle ha kommit fram till era ledare och btt om ursäkt för domaren? sluta ransaka er själva. ni ska vara glada med en pinne ni hadde ju absolut ingenting hela matchen pbk bjöd er på 2 mål dem var bättre. självklart e det inte så lätt att vara ensam domare i div 6 speciellt när ni spelar ni gnäller fan på allt spec era ledare dem borde skämmas som dem beter sig är det acceptabelt ???
6 juni 2011 02:57 av Dömare
!!!!
Ni kan syga på kykar vet ni
6 juni 2011 00:02 av Daniel
DOMARSKANDAL
DOMARSKANDAL av högsta grad kunde beskådas i stenhagens IP när vaksala spelade mot både procyon bk och deras 12:e spelare i form av domaren!
Jag ser nu också på förbundets hemsida att de har samma efternamn :S
5 juni 2011 23:55 av Åskådare
Domarinsats
Domarens bror spelade för Procyon. Tillåter verkligen förbundet att en domare dömer en match som hans bror är med och spelar i?
5 juni 2011 23:44 av Linus
Jag älskar...
verkligen fotboll, men när man är med om någonting sånt här funderar man faktiskt på att lägga av med allt vad fotboll innebär. Domarinsatsen måste verkligen upp till förbundet. Det kan bara inte få gå till på det här sättet. Det är skandal, och när tillochmed motståndarnas tränare/lagledare kommer och ber om ursäkt för domaren, (eloge för det) då är det illa...
5 juni 2011 23:18 av Kenta
..forts,
fram och bad om ursäkt för det som hände).
Till slut, blir man lite fundersam när man ser att
det deltar några (med uppsalamått mätt) stora
fotbollsprofiler. Som verkar tycka att det som
försegår på planen är helt okej. Men det kanske
är därför Uppländsk fotboll inte är bättre än vad
den är.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback