awesome !

vart i Gävle hela dagen, kan ju börja med att säga att det är en mycket vacker stad även fast jag inte såg så värst mycket, och vilka människor som bor där, helt underbara. Iallafall så åkte vi dit med fotbollen i skolan så det var det underbara gänget som åkte vid 8 imorse och väl framme i gävle möttes vi av det underbara gänget från gävle, dom tog hand om oss och blörjade prata som om ingenting had ehänt och definitivt inte som att det var första gången vi sågs, deras idrottslärare tog våra ledare i bilen och gävleeleverna tog oss med till bussen och vi tog buss till inomhushallen, ganska liten och kall hall men det funkar, vi skrattade och hade superkul och matchen drog igång, vi körde 8 på plan och en målvakt, vilket var skönt eftersom det inte var så stort. Jag gjorde iallafall första målet och det kändes underbart... sen kvitterade dom 1-1 och sen rullade det på,  och när det bara var några minuter kvar så köttade dom allt vad dom hade och fick in några bollar så det slutade 3-4 (vi vann) GRYM insats kära lagkompisar. Efter matchen tog vi lite bilder tsm allihopa, sen gick vi och duscha och tog sen bussen tillbaka till deras skola och käkade tacobuffé, mums sen chillade vi tills tåget gick och på tåget satt jag med johan och kollade film, riktigt skönt var helt galet trött och nu är jag hemma och ska väl städa rummet och lite sånt där tråkigt shit sen får jag se vad kvällen slutar med, kanske hockey?
det jag ville säga med detta inlägg kortfattat är iallfall att jag älskar min fotbollsgrupp, jag älskar fotboll, jag älskade gävle och jag älskade fotbollseleverna i gävle, dagen har vart underbar !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback