Fullt upp

Ledsen för bad update men man kan ju inte alltid hinna med allt utan man måste prioritera, idag gick jag upp 20 min innan jag skulle åka till Stockholm, åkte iaf och käka i sthm mycket god mat, älskade förrätten och efterrätten ska vi inte prata om lemmen man kan ju inte bara äta efterrätter eller jo jag skulle kunna om inte typ mamma stoppade mig, muuuuums! Sen drog jag på träning, buu hatar söndagar, körde iaf och sen var det hem i käka och duscha och nu ligger jag i sängen med naturkunskapsboken på magen, jag har skjutit åliggandet framför mig hela tiden och först nu inser jag att det fan är imorgon, ska jag vara sjuk, ska jag skolka, ska jag faila eller va17 ska jag göra för jag fattar ingenting, fuck med allt om denna jävla miljö, först när det kommer hända grejer så lever vi inte längre så spela roll!!!!!! Aja ska läsa genom alla sidor så kan ingen gnälla sen iallafall, godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback