Gästbloggar

Hej, Ida här!
Det har varit en väldigt galen kväll/natt(mest natt). Det började ju som sagt med en tjejkväll med Emma, Johanna, Rebecca, Alex och mig själv.
Lite senare på natten(alex, johanna försvann) så kom det nytt besök.(någonstans runt fem fick Emma för sig att cykla hem också) Det var iaf väldigt trångt att sova inatt. tre st i en 120 säng, ganska så trångt, svettigt, obehagligt(att ligga på en sängkant som var stenhård och gjorde så jag domnade bort i halva kroppen.) hahaha men mysigt var det väl också, vi valde ju själva att ligga där, blev ju inte precis tvingade. Ingen ville ligga ensam så det blev såhär.
Nu står Rebecca i duschen, vi ska fixa oss och sedan åka till Gimo i solvärmen sen och kolla på fotbollsmatch. Det kommer bli hyfsat kul. Ska träffa lite människor som bor där borta på landet och sedan ta bussen hem igen.. Ikväll blir det melodifestivlaen, det är det tråkigaste programdelan ikväll faktsikt(sorgligt nog så följer jag detta fiasko till program) Det är andra chansen. HAHA
Nu ska jag sluta skriva så här långt. Iofs kan ni ju alltid kolla in min egna blogg där jag skriver jävligt roliga saker! Puss och kram SKUMMBANAN!
/Ida Lindgren






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback