gothia 2011?

jag spelade Gothia 2007, fick åka med 93orna, det var mitt första år och jag var fortfarande liten kommer jag ihåg, men det var fotboll som gällde och det gick väl hyffsat... tror vi åkte ut i 16 delen i A slutspel... fick även agera målvakt varranan match ungefär, vilket var min position då, minne !
jag spelade Gothia 2008, åkte med 93orna igen och jag var ett år äldre, ett år mer killintresserad, mitt lag började mer arta killspangäng en ett fotbollsgäng och killar det fick vi men vinster i matcherna blev det värre...
jag spelade Gothia 2009, denna gång med 94orna, tror det var det sämsta jag någonsin vart med om, så jävla dåliga och jag vet inte vad det berodde på, denna cup hängde jag mest inne på Serbernas rum på fritiden och under matcherna fick jag spela mellan 4-5 OLIKA positioner och matchtiderna var 50 min, ni kanske förstår hur förvirrande det var....
jag spelade inte Gothia 2011, men jag var ner ändå hela veckan och kollade på matcherna, chillade, solade, gick på liseberg, shoppade, käkade god mat, och hade absolut ingenting jätteviktigt för mig, hur skönt som helst, hann även med en sväng ner till Ullared.. underbart !
(från när jag spelade gothia 2009)
så nu till mitt problem, ska jag spela eller inte i år? det är sista chansen för mig att spela och det skulle ju vara lite kul, och älskling Emma ska spela om jag spelar MEN det är äcklig skolmat en hel vecka, passa massa tider, hänga med laget som jag inte är supertight med, jag får ingen behövlig vila i sommar och jag kan inte åka till ullared, vad ska jag göra !?
hjälp :(
ska tilllägga att om jag inte spelar åker jag ner och chillar med god mat, inga tider att passa, massa roliga fotbollsmatcher att kolla på och massa tid för shopping och liseberg !





» milla

Om det är sista chansen för dig att spela, så tycker jag definitivt att du ska göra det! Maten och allt kan man stå ut med, bara upplevelsen att vara med är ju kul :)



Väldigt avundsjuk på dig iallafall! Skulle lätt vilja ta din plats om man säger så haha

2011-03-10 » 22:46:14
» emmis

stumpeluttan, vi kommer hinna gå på liseberg, vi kommer hinna shoppa och kolla matcher, hur långt tror du vå går liksom? Du behöver inte hänga med laget du kan hänga med mig :) du behöver inte äta äcklig skolmat, jag lagar mat åt dig :D haha hur kul skulle det inte va att åka sista gången hjärtis?

2011-03-10 » 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback