Sängen fortfarande

Oj nu var det länge sen, gårdagskvällen bestod av träning som jag fick bråttom till eftersom jag somnade och vaknade 25 minuter innan träningsstart men tur att man bor nära så det var bara att slänga ner allt i en väska och sen springa till plan. När jag kom hem blev det min favoritmat nämligen fondue, underbart!! Sen hamnade jag i soffan med den värsta ryggverk jag någonsin haft, kände av det redan igårmorse på träningen då men tänkte inte mer på det, men usch efter kvällen träning. Idag vaknade jag vid 14.00, riktigt skönt inte fått sova ut en enda helg detta år typ. Men dagens planer blev nyss ändrade skulle åkt till ida och käkat i kollar på melodifestivalen men eftersom det inte går några bussar ut så tar vi det en annan dag ist blir det nog hemma bara för jag tror inte min rygg är riktigt så sugen på att röra mig idag heller då jag fortfarande ligger kvar i sängen och har galet ont. Kanske ska gå upp, lite illa att fortfarande ligga kvar, aja jag ska SNART!! Imorgonbitti är det match så idag måste ryggen kännas bättre annars blir jag orolig fan!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback