träningen igår

jag brukar inte skriva så detaljerat om mina träningar, men gårdagens var galet rolig !
började med en uppvärmning som var ganska snygg om man kolla på den tror jag, inte så värst krånglig men rolig!
sen vidare på lite skillsträning som coach kallade den, nickar, volley, osv... sen gick vi vidare till en kvadrat och press och täcksystemet, jag och emmis körde och det gick grymt, så underbar tjej att köra med då vi peppar varandra... love her!
sen var det skottövning, och alla mina skott på stora målet satt, hurra !! ett så klockrent i krysset så det finns inte, stolt tjej !
sen var det dags för match, och det var den roligast matchen (på träning) som jag någonsin spelat, så jävla roligt.
vi var helt grymma, jag gjorde ett par bra grejer och räddade några bollar när jag var målvakt, helt klart 5 av 5 toasters på denna träning, nu har jag svenska, ska opponera så jag skriver sen, pusspuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback