upplandscupen

imorgon spelar jag min första utomhusmatch på typ ett halvår, jag känner att vintern har vart lång, men imorgon då jävlar !
mötet är mellan Vaksala SK-Lagga Långhundra, Vaksala i div4 och Lagga i div3, vi har alltså en straff som vi får lägga när vi känner fört under dom första 80 minutrarna men med laget vi ställer upp med kommer vi troligtvis och förhoppningsvis avgöra utan den straffen också... Jag är för det första galet nervös, det är en känsla som jag inte alls känt på länge, visst jag har vart smånervös inför träffar med upplandslaget och inför prov etc, men denna känsla är liksom en blandning på nervositet men ändå en trygghetskänsla eller ja jag vet inte riktigt, nått konstigt är det.
imorgon börjar även mitt nya fotbollsår, då jag har lagt upp mina mål och ska göra ett par grejer jag inte gjort tidigare, jag har under vintern tränat fram ett nytt spelsätt som jag inte säger vad/hur det är här utan vill ni se skillnaden får ni komma till Årsta Konstgräs klockan 10.00 imorgonbitti. Jag köttar !!!!
nu ska jag iallafall sova eftersom det är samling om ca 10 timmar, godnatt !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback