byebye Sonia !

nu ska jag sova, Sonia åkte ut från BB och det är nice, hon var lite konstig !

Idag har jag vart o kollat fotboll, chillat lite, spelat lite fotboll och chillat ännu mer med en vän. 
Nu ska jag sova lite, morgondagenbjuder på ett spelarmöte för fotbollscupen i skolan sen ett besök på museum EBC och sen ska jag träna flickor 05 och direkt efter det på min egna träning om min fot och mitt knä är bättre, knäet är fullt med vätska och foten halv som halvt stukad, och då säger vissa säkert men du spelade ju fotboll idag... ja jag spelade fotboll idag men man måaste ju passa på, inte ofta man får spela fotboll med honom + så var det kul, träningen med laget är inte kul på det sättet, då är det lättare att prioritera!

nu godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback