+

köpte en skärp, en tuptop och en ögonfranstång också, nu sitter jag i skolan och skulle egentligen skriva näthandelsprov men min lärare skulle på möte så vi sköt det till kvart i 2 nästa tisdag, så det är skönt eftersom vi är lediga på måndagen så jag kan plugga ordentligt för då ska även MVGuppsatsen för näthandel också vara inne.
idag ska jag köpa ett födelsedagskort till min kusin och sen har jag en mattelektion kvar också som vi då ska få tillbaka våra prov på, hur tror ni det kommern gå, jag tror det gått sämst!

Sen ikväll blir det sola lite och sen ta tag i alla arbeten som är kvar för årskurs 1 och sen blir det chill, någon film kanske eller så rensar jag garderoben och tar fram alla fina sommarkläder, mysigt !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback