fuck + nice + spännnande

börjar med fuck, domaren tvingade ut mitt örhänge idag på matchen och nu har det växt igen, bara att gå till piercaren och ta om det... jävla fittdomare, han var helt sämst, fokusera på att dömma istället, TÖNT!!
sen blev jag även nedsatt som mittback från forwardsspel nu i över ett år, undra om dom har några planer för det framöver, det var helt okej, inte kul men inte jobbigt heller så jag kanske passar där eftersom jag aldrig tränar typ... spännande!

och sen nice, var och kollade på danmark-almo herrar, spännande då jag känner folk från båda lagen och oj vilken match, dock vann danmark, menmen bollen är rund jag visste inte vilka jag skulle hejja på men jag satt med danmarksgrabbar så det var väl bara att smälta in, fast jag hejjade på en extra mycket i Almo, tihi.
aja nu ska jag plugga för har prov imorgon, så desto mindre inlägg av mig ikvälll desto bättre. Ha en bra söndag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback