godmorgon

här ligger jag i min säng fortfarande medans mitt lag spelar cup, nu är första matchen spelad mot Fyris och jag är jätteledsen jag ville verkligen vara med... FAN!
hade ju kunnat vara med om jag ätit lite men har inte ätit ett skit på över ett dygn så har ingen ork, ska försöka äta lite nu sen skulle jag ju kunna röra mig lite, typ städa åt min hamster (eller det kanske inte är så bra? om jag är sjuk), aja jag kan dammsuga, byta gardiner och bädda rent i sängen, ta en dusch och se om jag fortfarande mår bra... Fast nej, jag orkar inte, usch vad jobbigt det är att vara sjuk. Men imorgon då är jag frisk för då ska jag äta pannkakstårta med mina underbaringar ju... tihi
nej nu ska jag göra något, jag lovar att det blir fler inlägg idag än igår.
JUSTFAN jag har en novell att skriva idag ja, den ska vara inlämnad typ nu, hoppas jag hittar orken, kämpa Rebecca!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback