ingen data på hela dagen

det är lite annrolunda om man tänker sig mig men imorse hade jag iallfall fotboll, jag köttade bara kändes det som, illa!
skadade Isa men hon var på benen igen och sprang omkull Johan och massa sånt, men det var kul iallfall. eller jag en stund sen spårade allt och alla våra vinnarskallar började koka över. Sen var det plugg och sexsnack haha så typiskt oss... och sen skulle jag skriva mitt näthandelsprov, men som en räddande ängel eftersmo ajg knappt kunde något frågar min lärare om jag ville föytta på det, och det ville jag hemskt gärna så nästa tisdag smäller det istället!
Så hade en genomgång på lektionen om ett extraarbete för MVG, klart jag hakade på där, nu jävlar kör jag bara sista månaden, mvg here I come!

Sen drog jag till Burger King då jag höll på att gå under av hunger, mums så gott det var och sen var det matteprov, det gick käpprätt åt skogen, fyfan! och så har vi nationella i matte på typ tisdag, känns ju lyckat? NOT!

nu ska jag iväg till Gränby och shoppa lite med Simon, så vi hörs lite senare, pössen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback