mitt liv är fan bra underbart!

alla klagar om att det är mycket i skolan, jobbigt med pojkvännen, inga pengar, tråkigt liv, ingen tid till något, trötta, ja jag vet inte vad folk klagar om hela tiden, visst jag är inte guds barn, jag har mycket i skolan men jag betar av det sakta men säkert och det är så fruktansvärt skönt, jag har ingen pojkvän jag behöver bry mig om men jag har en jag gillar, jag är kanske inte rikast på denna jord men jag har pengar till allt jag behöver ha pengar till, jag har inte ett jätte händelserikt liv men jag har sjukt jävla kul varje dag, jag är trött men sova kan man göra när man dör.
mitt liv är så himla bra, jag älskar att det snart är sommarlov, att jag snart ska spela gothia, åka till italien, åka till frankrike, snart börja 2:an, ja jag älskar verkligen allt som händer mig just nu.. ni tänker säkert oj vilken positiv tjej och ja just nu är jag positiv, så ta vara på det ni i min omgivning, en dag kommer det vända, man har inte alltid medvind...
men just nu är livet underbart, så lev bara!
nu, GOD NATT, imorgon nationellt prov, som jag typ i princip redan är godkänd i och sen shoppa lite och sen till Fyrishov och chilla galet och snacka massa skit med min underbara vän Marika, love!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback